Petrivanotten.reismee.nl

oeps

grrrr,heb ik zojuist een prachtig verhaalvan de dag geschreven, heeft hij het niet opgeslagen en is de verbinding verbroken. BALEN.

Maar goed, lang verhaal kort dan maar.

Reis was vermoeiend, maar goed. Ik zit niet in een vrijwilligershuis. Ik zit in een kamer bij mensen die hier wonen. Locals en heb hier ook al heel wat cultuurshocks gehad vandaag. Mijn kamer is niet af te sluiren, waardoor de beesten, zoals gekko's, spinnen en slangen naar binnen kinnen. Geen fijn gevoel, maar de behulpzame mensne hier hebben. allemaal meegeholpen om mijn klamboe op te hangen.

Het lijkt wel een soort leefgemeenschap waar ik in zit. Heel leuk. Ik had het zojuist zo leuk omschreven en heb er de past in dat dat verhaal weg is. Ik heb een eigen stenen olifant voor de deur en de mesne hier hebben vandaag voor mijn een vogelgevangen en hier voor de deur in een kooi gezet. Jullie weten wat ik daar van vind.

Ik ben keimoe en zie het niet meer, maar ben toch blij dat ik niet in bet vrijwilligershuis zit, maar gewoon hier. Lekker rustig en ik kan ze opzoeken als ik wil, want het is vlakbij.

Reacties

Reacties

Jolanda

Dus het avontuur is begonnen.... een hele fijne vakantie, geniet intens van alles wat op je af komt. Groetjes

annemarie

hoi Peet, ik kwam er gisterenavond achter dat je al vertrokken was...dus nu via de mail alsnog een hele fijne en avontuurlijke vakantie toegewenst..als je van vakantie kunt spreken. Het zijn in ieder geval hele nieuwe ervaringen als ik dat zo lees van je eerste dag;-) Geniet er van! en snel tot mails x

Carolien Maas

Nou jij hebt het nodige voor vandaag alweer meegemaakt. Wat volgt er nog meer? Ik wens je een supermooie, leerzame en fijne vakantie toe xxx Caro

marein

Wat leuk om van je te horen van zo ver weg! Hoop dat de cultuurshocks je verrijken en dat je met veel nieuwe inspiratie terugkeert.. Maak er maar iets heel moois van
Marein

Louise Wijnen

Eerst maar een beetje wennen Peet en tot rust komen. Ik kijk uit naar al je volgende verhalen. Geniet van dit mooie avontuur en veel liefs van mij x Louise

Sigrid haarbosch

Hè peet, leuk om je eerste ervaringen te horen! Heel herkenbaar die slechte internetverbindingen en heb je net alles leuk op de mail en dan is het verdwenen! Heb ook vaak grommend voor te oude computers gezeten in vergeten oorden! Hoort er allemaal bij , bij de nieuwe ervaringen en belevenissen die je nog gaat meemaken! Heel veel plezier en laat het maar allemaal op je afkomen! Komt echt goed, geniet van alle nieuwe ervaringen! Liefs Sigrid

Caroline

Hoi Peet, Fijne vakantie. Ik kijk uit naar je avonturen. Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active