Petrivanotten.reismee.nl

ORS

Ben ik weer. Inmiddels vind ik het wel fijn dat niet in die drukte zit van alle vrijwilligers. Ze zijn erg lief en leuk, maar ik ben toch blij dat ik me terug kan trekken als ik dat wil. Het huis waar ik verblijf staat in een soort gemeenschap waar een hele familie woont. Zo werkt dat hier. Ze leven samen en zorgen voor elkaar. Ieder familiehuis/ of gemeenschap bestaat uit meerdere huizen, een moestuin, met rijst natuurlijk en ze hebben een eigen tempel. Echt een serieuze tempel waar ze iedere dag hun rituelen opdoen. Heel leuk. Heel kleurrijk ook, met heel veel bloemen. Op de grond, in de dakgoot, noem het maar. De mensen uit de leefgemeenschap waar ik woon zijn heel lief en behulpzaam. Ook al verstaan ze geen woord van wat ik in mijn steenkolen engels zeg. Toch handig dat ik een klein beetje acteertalant heb. Komt nu goed van pas. Als ik mensen op wil zoeken dan ga ik naar het vrijwilligershuis en geniet van hun gezelschap. Het zijn leuke mensen. Vandaag heb ik veel opgetrokken met twee australiers, die ook mijn leeftijd hebben. We hebben al heel wat gedaan vandaag. Naar Ubud markt, naar een tempel waar heeeeel lang gelden koningen woonden en naar monkeyforest, waar de apen wonen. Een prachtig bos, noem het maar oerwoud, zou ik zeggen. Met lianen, waar Tarzan jaloers op zou zijn. Natuurlijk weer een hilarische situatie meegemaakt met mijn fantasie. Ik had ook mijn bril net op in monkeyforest, want daar zouden de apen wel een s mee vandoor kunnen gaan. Maar goed, geen bril dus. Ik zie daar iets liggen, waarvan ik dacht dat het een cocon van een rups was. Ik zeg: Oh look, here is a cocoon where butterflies are comming out. .........(en terwijl er enkele mensen toestromen, zie ik wat het werkelijk is) .............or is it just monkeyshit? Natuurlijk moest iedereen erg lachen, want ja, zie ik een drol aan voor een cocon.

Oke, dat was zon beetje het laatste wat ik fit gedaan heb. Vanaf toen werd ik misselijk. Ik had wel een ijsje gegeten. maar dat kon geen kwaad. Heb een uur later midden op straat werkelijk gekotst als een dronkenlap. Ik liep daar alleen, want ik was gegaan omdat ik niet lekker was. Meteen komen er dan een hoop balinezen je helpen. Na het kotsen, was ik opgelucht, maar moest nog ver lopen. Een man bood me aan me naar mijn huis te brengen. En daar zat ik dan , achterop een zundap of kreidler en sjeesde door de leuke straatjes. Vanavond tijdens een uitje weer misselijk en nu ook diarree. Heb dus nu al aan de ORS gezeten. Morgen doe ik een dagje rust en blijf gewoon in mijn huis of in de buurt. In ieder geval rustig aan. Hopeijk ben ik dan overmorgen weer elemaal opgeknapt. Nou, jullie ook rustig aan. Hier is het al aat dus ik ga naar bed.

Reacties

Reacties

Carolien Maas

Wat grappig; monkey shit! Doe maar rustig aan en maar geen ijsjes eten! Weltrusten

Louise Wijnen

Wat een dag Peet. Ik zie het allemaal weer helemaal voor me. Hopelijk ben je nu weer een beetje opgeknapt. x

charlotte

Hey Peet, lees net je verhalen (en dat al na drie dagen, hihi).
Wat een avontuur, komt allemaal goed. ( enne lang leven de immodium, doet wonderen!) Geniet van je vakantie. x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active